Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň

Úvodní stránka/Studentské projekty/Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň
Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň2021-03-04T12:57:45+01:00

Učební pomůcka – Mendělejevova tabulka prvků

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku Mendělejevovy tabulky prvků. V libovolném 3D editoru studenti vymodelují město, které bude mít při pohledu z ptačí perspektivy tvar a barvy periodické tabulky chemických prvků, každý dům je jeden prvek a čtvrti jsou například netečné [...]

Psychoterapie – léčba fóbie

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Fóbií existují stovky a psychoterapeuti dnes již využívají virtuální realitu při jejich léčbě (např. klaustrofobie, zbavení se trémy atd.). Všechny simulátory mají společného jmenovatele – pomáhají pacientovi postupně svoji fóbii překonat. Tým si vybere libovolnou fóbii a vytvoří aplikaci, která bude kousek po kousku pacienta fóbie [...]

Detektivka – hra, aplikace

1 května, 2023|Kategorie: Grafika & multimédia, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru ve které využije libovolné detektivní zápletky (Sherlock Holmes, komisař Maigret apod.). Hráč bude muset rozluštit nějaký zločin – bezkonkurenčně nejlepším vzorem pro konstrukci detektivní zápletky je americký film „Na nože“ (https://www.csfd.cz/film/651342-na-noze/prehled/). Aplikace může obsahovat výpovědi svědků, důkazní materiály, interakci mezi hráčem [...]

Archeologické naleziště – hra, aplikace

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří interaktivní model libovolných exteriérů a interiérů, ve kterých bude mít hráč možnost nalézt nějakou vzácnou historickou relikvii či poklad. Interiéry a exteriéry se mohou rozkládat napříč celou planetou. Hra může být např. podle vzoru Indiana Jones. Hráč má při spuštění hry informaci, že existuje [...]

Učební pomůcka – anatomie lidského těla

1 května, 2023|Kategorie: Grafika & multimédia, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací, Webové aplikace|

Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku anatomie lidského těla. V libovolném 3D editoru studenti detailně vymodelují „vnitřek“ lidského těla (vzorem může být např. muzeum Corpus v Holandsku). Hráč bude mít možnost projít se lidským tělem – cévami, tepnami, nervovou soustavou, plícemi, [...]

3D virtuální prohlídka areálem SPŠE Plzeň

1 května, 2023|Kategorie: Grafika & multimédia, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Tým vytvoří 3D virtuální prohlídku areálem SPŠE Plzeň. Pomocí 360° fotoaparátu studenti nasnímají interiéry a okolí budov školy. Získaná data zpracují technologií Matterport (ukázky zde https://matterport.com/discover). Výsledná aplikace musí být implementovatelná na školní www stránky a zároveň umožnit kromě desktopového zobrazení prohlídku pomocí VR headset. [...]

Měřící zařízení

12 května, 2022|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Na základě základních požadavků a konzultace se zákazníkem vytvořte zařízení pro automatické měření rychlosti sportovce. Zařízení bude schopné automaticky zaznamenat proběhnutí startem a cílem, zpracovávat naměřená data a předávat prostřednictvím sítě dál k vizualizaci a analýze. Požadavky: Start měření na zvukové znamení (tlačítko, startovací pistole na [...]

Sledování kryptoměn na Raspberry PI

5 května, 2022|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola - dočasně vyřazené, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Vytvoření sestavy LCD monitoru a Raspberry PI, která bude zobrazovat aktuální kurzy a grafy kryptoměn. Data se budou ukládat do vlastní databáze. Zobrazování kurzů a grafů by mělo být možné ovládat vzdáleně např. pomocí mobilního telefonu. Dále je možné sestavit a vyrobit vlastní „bitcoin ticker“ z IoT [...]

Výukové aktivity v programu Packet Tracer

5 května, 2022|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola - dočasně vyřazené, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Tým vytvoří výukové aktivity v simulačním programu Packer Tracer. Aktivity budou určeny pro kurzy CISCO CCNA 1-3. Každý člen týmu by měl vytvořit cca 10 praktických cvičení. Členové týmu by měli spolupracovat střídavě v roli „lektor“ a „student“ a vzájemně si kontrolovat a hodnotit vytvořené aktivity. [...]

Přejít nahoru