Učební pomůcka – Mendělejevova tabulka prvků
Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku Mendělejevovy tabulky prvků. V libovolném 3D editoru studenti vymodelují město, které bude mít při pohledu z ptačí perspektivy tvar a barvy periodické tabulky chemických prvků, každý dům je jeden prvek a čtvrti jsou například netečné [...]
Psychoterapie – léčba fóbie
Zadání projektu Fóbií existují stovky a psychoterapeuti dnes již využívají virtuální realitu při jejich léčbě (např. klaustrofobie, zbavení se trémy atd.). Všechny simulátory mají společného jmenovatele – pomáhají pacientovi postupně svoji fóbii překonat. Tým si vybere libovolnou fóbii a vytvoří aplikaci, která bude kousek po kousku pacienta fóbie [...]
70 let SPŠE Plzeň – dokumentární film
Zadání projektu Tým detailně prostuduje historický vývoj školy a připraví scénář, ve kterém se objeví výrazné osobnosti absolventů školy, historické milníky, vývoj školy. NENÍ (!) povoleno chronologické vyprávění příběhu, využijeme retrospektiv, mezi kterými bude děj „přeskakovat“ (např. podle vzoru Forrest Gump, seriál Návštěvníci apod.). Bude nutné sehnat archivní [...]
Detektivka – hra, aplikace
Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru ve které využije libovolné detektivní zápletky (Sherlock Holmes, komisař Maigret apod.). Hráč bude muset rozluštit nějaký zločin – bezkonkurenčně nejlepším vzorem pro konstrukci detektivní zápletky je americký film „Na nože“ (https://www.csfd.cz/film/651342-na-noze/prehled/). Aplikace může obsahovat výpovědi svědků, důkazní materiály, interakci mezi hráčem [...]
Archeologické naleziště – hra, aplikace
Zadání projektu Tým vytvoří interaktivní model libovolných exteriérů a interiérů, ve kterých bude mít hráč možnost nalézt nějakou vzácnou historickou relikvii či poklad. Interiéry a exteriéry se mohou rozkládat napříč celou planetou. Hra může být např. podle vzoru Indiana Jones. Hráč má při spuštění hry informaci, že existuje [...]
Učební pomůcka – anatomie lidského těla
Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku anatomie lidského těla. V libovolném 3D editoru studenti detailně vymodelují „vnitřek“ lidského těla (vzorem může být např. muzeum Corpus v Holandsku). Hráč bude mít možnost projít se lidským tělem – cévami, tepnami, nervovou soustavou, plícemi, [...]
3D virtuální prohlídka areálem SPŠE Plzeň
Zadání projektu Tým vytvoří 3D virtuální prohlídku areálem SPŠE Plzeň. Pomocí 360° fotoaparátu studenti nasnímají interiéry a okolí budov školy. Získaná data zpracují technologií Matterport (ukázky zde https://matterport.com/discover). Výsledná aplikace musí být implementovatelná na školní www stránky a zároveň umožnit kromě desktopového zobrazení prohlídku pomocí VR headset. [...]
Analýza trendů na platformě Youtube
Zadání projektu YouTube je jedna z nejoblíbenějších platforem pro sdílení digitálního obsahu ve formě videí. YouTube vedle standardního grafického rozhraní obsahuje i technická API rozhraní, která slouží k získávání dat o videích na platformě. Z těchto dat se dá mnohé vyčíst a digitální agentury tak činí, aby lépe cílily obsah reklam, [...]
Měřící zařízení
Zadání projektu Na základě základních požadavků a konzultace se zákazníkem vytvořte zařízení pro automatické měření rychlosti sportovce. Zařízení bude schopné automaticky zaznamenat proběhnutí startem a cílem, zpracovávat naměřená data a předávat prostřednictvím sítě dál k vizualizaci a analýze. Požadavky: Start měření na zvukové znamení (tlačítko, startovací pistole na [...]