Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň

Úvodní stránka/Studentské projekty/Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň
Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň2021-03-04T12:57:45+01:00

Libovolná hra – aplikace – simulátor – trenažér pro virtuální realitu

3 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Tým vytvoří libovolnou aplikaci pro virtuální realitu – únikovka, adventura, střílečka, simulátor, trenažér … Kritériem bude originalita nápadu a preciznost provedení. Výsledný projekt musí být samostatná aplikace – pro virtuální realitu Oblasti na které je projekt zaměřen Virtuální realita Informace [...]

Návrh a tvorba propagačních materiálů školy včetně video prezentace

3 května, 2023|Kategorie: Grafika & multimédia, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Žák/žáci vypracují návrh propagačních materiálů školy. Tyto materiály budou obsahovat letáčky, prezentaci školy (PowerPoint, Canva apod.) a případně další propagační materiály, které škola využije v rámci Dne otevřených dveří, při prezentaci na veletrzích apod. Žák/žáci rovněž zhotoví propagační video školy a to v různých jazykových mutacích [...]

Systém pro správu žákovských projektů

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Webové aplikace|

Zadání projektu Vytvořte webovou aplikaci pro kompletní management studentských projektů na VOŠ a SPŠE Plzeň s těmito funkčnostmi: Katalog témat pro projekty Autentifikace administrátor přes AD školy Výpis projektů Řazení výpisu projektů Filtrace projektů dle kritérií Detail projektu Administrace - CRUD Online rezervace projektu Autentifikace žáka/studenta, zadavatele, administrátor přes [...]

Integrace zařízení s ovládáním přes RF a IR

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Jedním ze znaků chytré domácnosti je integrace co nejvíce zařízení do jednotného systému. Není problém integrovat zařízení, která jsou připojená a ovládatelná přes WiFi nebo Zigbee, problém je se staršími zařízeními, která se primárně ovládají přes IR a zařízeními komunikujícími přes RF. Cílem práce je navrhnout, [...]

Zabezpečení mikroserveru a jeho služeb

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu V rámci DevOps je možné používat mikroservery a virtuální servery k hostování služeb bežících v kontejnerech, ke kterým se přistupuje z internetu přes VPN. Cílem práce je otestovat a implementovat pravidla pro zabezpečenou práci na lokálním mikroserveru, implementovat automatické použití HTTPS, tokenizace a 2FA pro přístup [...]

Home Assistant jako centrum chytré učebny

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Home Assistent (HASS) je služba, která umožňuje integrovat data z různých zdrojů a vytvořit pro ně dashboardy a automatizace. Lze tak například navázat spuštění multimediální zábavy na zakladě časového a přítomnostního plánu. Cílem práce je zprovoznit tuto službu v Docker na virtualizaci, navázat na ni několik [...]

Automatické nahrávání firmware na ESP

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu V IoT často pracujeme s prototypem. Někdy ale potřebujeme nahrávat nový firmware na zařízení, která nejsou připojená přímo na PC pomocí USB. V tom případě můžeme použít OTA. K tomu je potřeba ale udržovat kód v určité kvalitě a čerstvosti. K tomu zase slouží Git a [...]

Interaktivní digitální dvojče učebny

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Technologie digitálního dvojčete se dá použít nejen k pokročilé vizualizaci a analýze dat, ale může pomoci uživateli se lépe orientovat v souvislostech daného prostředí. Cílem práce je vytvořit model učebny a provázat jej s reálnými daty tak, aby byl uživateli nabídnut kontrolní panel, daného prostoru. Dílčí [...]

Rekonstrukce historické události – hra, aplikace

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří virtuální simulaci libovolné historické události – bitva, revoluce, defenestrace, solný pochod, objev … cokoliv. Tvůrci musí získat ověřené a relevantní informace o události a provést její rekonstrukci tak, aby hráč měl možnost událost „reálně“ prožít. Objekty nemusí být reálné – je možné využívat např. [...]

Přejít nahoru