Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň

Úvodní stránka/Studentské projekty/Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň
Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň2021-03-04T12:57:45+01:00

Windows server ve firemní síti

7 května, 2024|Kategorie: Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Počítačové systémy, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Nainstalujte a nastavte Windows server pro použití ve firemním prostředí. Cílem je demonstrovat využití Windows serveru ve středně velké síti pro účely správy uživatelů a stanic. Součástí projektu bude vytvoření stromové struktury firemní domény s několika pobočkami a pracovišti. Na serveru poběží AD, WDS, GPO a [...]

Linux server jako hraniční router

7 května, 2024|Kategorie: Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Počítačové systémy, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Nainstalujte a nastavte OS linux jako hraniční router v síti. Zvolte si vhodnou distribuci a pomocí doinstalovaných balíčků zprovozněte směrování, NAT, FW, DHCP, radius, VPN, lokální DNS, NTP, SNMP a další. Využijte pro tyto účely simulační/virtualizační prostředí. Povinný obsah projektu:  Nainstalujte server ve školním prostředí Zprovozněte [...]

Tempesting pro odposlech elektromagnetických vln z HDMI kabelu

7 května, 2024|Kategorie: Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Počítačové sítě, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Experimentální využití techniky tempesting s využitím RTL-SDR pro odposlech elektromagnetických vln z HDMI kabelu. Povinný obsah projektu:  Teoretický popis techniky tempesting Metoda přenosu HDMI Popis funkce zařízení RTL-SDR Aplikace odposlechu elektromagnetických vln z HDMI a následná rekonstrukce obrazu odposlechnutého zařízení Hodnocení možných bezpečnostních rizik spojených s [...]

Analýza bezpečnostních hrozeb – Wireshark

6 května, 2024|Kategorie: Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Počítačové sítě, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Cílem projektu je vytvořit simulaci bezpečnostních hrozeb a zachytit komunikaci pomocí programu Wireshark. Jednotlivé hrozby budou popsány a analyzovány z odchycených dat, které budou součástí odevzdané práce. Povinný obsah projektu:  Popis funkcí programu Wireshark Výběr a popis jednotlivých hrozeb Konkrétní ukázky získaných dat Oblasti na [...]

Sada úloh/her – Capture the Flag

6 května, 2024|Kategorie: Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Počítačové systémy, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Cílem projektu je vytvořit sady úloh/her Capture the Flag, neboli CTF. Úkolem je, aby soutěžící dokázali za pomoci bezpečnostních nástrojů a zranitelností získat přístup do souborů, které běžně přístupné nejsou. Veškeré zranitelnosti jsou uměle vytvořené a jsou součástí příběhu v daném tématu úlohy. Součástí projektu bude [...]

Sada úloh pro výuku

6 května, 2024|Kategorie: Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Počítačové sítě, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Cílem projektu je vytvořit sadu typizovaných úloh pro podporu výuky počítačových sítí. Součástí práce bude využití virtualizačního SW. Povinný obsah projektu:  Vytvořte sadu úloh pro podporu výuky Jednotlivé úlohy doplňte vhodnými metodickými pokyny Úlohy budou sloužit pro zopakování probírané problematiky Oblasti na které je projekt [...]

Rezervační systém pro zápůjčku školní techniky

6 května, 2024|Kategorie: Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Webové aplikace|

Zadání projektu Tým vytvoří webovou aplikaci, která bude sloužit pro zápůjčky školní techniky (kamera, mikrofony, fotoaparáty atd.). Aplikace musí obsahovat front end pro uživatele a back end pro administrátora. Ve front endu má uživatel možnost zamluvit si konkrétní techniku na konkrétní termín, je zde  vždy vidět, zda je [...]

VR Training Suite – výuky VR brýlí

6 května, 2024|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Cíl projektu: Vytvořit tři různé úrovně obtížnosti 3D aplikací pro virtuální realitu (VR). Každá aplikace bude zaměřena na výuku ovládání VR brýlí. Aplikace by měly být interaktivní a uživatelsky přívětivé. Popis úrovní: Úroveň 1 (Snadná): Uživatel se seznámí s ovládáním brýlí, pohybem v prostoru a základními [...]

Šachy se zbraněmi

6 května, 2024|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Popis Vytvořit šachové hodiny do paintballových her. Pro hráče se snadným ovládáním pomocí 1 až 2 tlačítek. Detaily Budget 1000kč/kus Odměna až 1500kč/kus Oblasti na které je projekt zaměřen Internet věcí, Vývoj aplikací Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit [...]

Přejít nahoru