Libovolná hra – aplikace – simulátor – trenažér pro virtuální realitu
Zadání projektu Tým vytvoří libovolnou aplikaci pro virtuální realitu – únikovka, adventura, střílečka, simulátor, trenažér … Kritériem bude originalita nápadu a preciznost provedení. Výsledný projekt musí být samostatná aplikace – pro virtuální realitu Oblasti na které je projekt zaměřen Virtuální realita Informace [...]
Návrh a tvorba propagačních materiálů školy včetně video prezentace
Zadání projektu Žák/žáci vypracují návrh propagačních materiálů školy. Tyto materiály budou obsahovat letáčky, prezentaci školy (PowerPoint, Canva apod.) a případně další propagační materiály, které škola využije v rámci Dne otevřených dveří, při prezentaci na veletrzích apod. Žák/žáci rovněž zhotoví propagační video školy a to v různých jazykových mutacích [...]
Systém pro správu žákovských projektů
Zadání projektu Vytvořte webovou aplikaci pro kompletní management studentských projektů na VOŠ a SPŠE Plzeň s těmito funkčnostmi: Katalog témat pro projekty Autentifikace administrátor přes AD školy Výpis projektů Řazení výpisu projektů Filtrace projektů dle kritérií Detail projektu Administrace - CRUD Online rezervace projektu Autentifikace žáka/studenta, zadavatele, administrátor přes [...]
Integrace zařízení s ovládáním přes RF a IR
Zadání projektu Jedním ze znaků chytré domácnosti je integrace co nejvíce zařízení do jednotného systému. Není problém integrovat zařízení, která jsou připojená a ovládatelná přes WiFi nebo Zigbee, problém je se staršími zařízeními, která se primárně ovládají přes IR a zařízeními komunikujícími přes RF. Cílem práce je navrhnout, [...]
Zabezpečení mikroserveru a jeho služeb
Zadání projektu V rámci DevOps je možné používat mikroservery a virtuální servery k hostování služeb bežících v kontejnerech, ke kterým se přistupuje z internetu přes VPN. Cílem práce je otestovat a implementovat pravidla pro zabezpečenou práci na lokálním mikroserveru, implementovat automatické použití HTTPS, tokenizace a 2FA pro přístup [...]
Home Assistant jako centrum chytré učebny
Zadání projektu Home Assistent (HASS) je služba, která umožňuje integrovat data z různých zdrojů a vytvořit pro ně dashboardy a automatizace. Lze tak například navázat spuštění multimediální zábavy na zakladě časového a přítomnostního plánu. Cílem práce je zprovoznit tuto službu v Docker na virtualizaci, navázat na ni několik [...]
Automatické nahrávání firmware na ESP
Zadání projektu V IoT často pracujeme s prototypem. Někdy ale potřebujeme nahrávat nový firmware na zařízení, která nejsou připojená přímo na PC pomocí USB. V tom případě můžeme použít OTA. K tomu je potřeba ale udržovat kód v určité kvalitě a čerstvosti. K tomu zase slouží Git a [...]
Interaktivní digitální dvojče učebny
Zadání projektu Technologie digitálního dvojčete se dá použít nejen k pokročilé vizualizaci a analýze dat, ale může pomoci uživateli se lépe orientovat v souvislostech daného prostředí. Cílem práce je vytvořit model učebny a provázat jej s reálnými daty tak, aby byl uživateli nabídnut kontrolní panel, daného prostoru. Dílčí [...]
Rekonstrukce historické události – hra, aplikace
Zadání projektu Tým vytvoří virtuální simulaci libovolné historické události – bitva, revoluce, defenestrace, solný pochod, objev … cokoliv. Tvůrci musí získat ověřené a relevantní informace o události a provést její rekonstrukci tak, aby hráč měl možnost událost „reálně“ prožít. Objekty nemusí být reálné – je možné využívat např. [...]