Návrh a tvorba propagačních materiálů školy včetně video prezentace
Zadání projektu Žák/žáci vypracují návrh propagačních materiálů školy. Tyto materiály budou obsahovat letáčky, prezentaci školy (PowerPoint, Canva apod.) a případně další propagační materiály, které škola využije v rámci Dne otevřených dveří, při prezentaci na veletrzích apod. Žák/žáci rovněž zhotoví propagační video školy a to v různých jazykových mutacích [...]
70 let SPŠE Plzeň – dokumentární film
Zadání projektu Tým detailně prostuduje historický vývoj školy a připraví scénář, ve kterém se objeví výrazné osobnosti absolventů školy, historické milníky, vývoj školy. NENÍ (!) povoleno chronologické vyprávění příběhu, využijeme retrospektiv, mezi kterými bude děj „přeskakovat“ (např. podle vzoru Forrest Gump, seriál Návštěvníci apod.). Bude nutné sehnat archivní [...]
Detektivka – hra, aplikace
Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru ve které využije libovolné detektivní zápletky (Sherlock Holmes, komisař Maigret apod.). Hráč bude muset rozluštit nějaký zločin – bezkonkurenčně nejlepším vzorem pro konstrukci detektivní zápletky je americký film „Na nože“ (https://www.csfd.cz/film/651342-na-noze/prehled/). Aplikace může obsahovat výpovědi svědků, důkazní materiály, interakci mezi hráčem [...]
Učební pomůcka – anatomie lidského těla
Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku anatomie lidského těla. V libovolném 3D editoru studenti detailně vymodelují „vnitřek“ lidského těla (vzorem může být např. muzeum Corpus v Holandsku). Hráč bude mít možnost projít se lidským tělem – cévami, tepnami, nervovou soustavou, plícemi, [...]
3D virtuální prohlídka areálem SPŠE Plzeň
Zadání projektu Tým vytvoří 3D virtuální prohlídku areálem SPŠE Plzeň. Pomocí 360° fotoaparátu studenti nasnímají interiéry a okolí budov školy. Získaná data zpracují technologií Matterport (ukázky zde https://matterport.com/discover). Výsledná aplikace musí být implementovatelná na školní www stránky a zároveň umožnit kromě desktopového zobrazení prohlídku pomocí VR headset. [...]
Problematika interlace a deinterlace v multimediální tvorbě
Zadání projektu Práce se skládá ze tří částí – teoretické a dvou praktických. Teoretická část – zdokumentování a vysvětlení pojmu interlace a deinterlace, včetně historie a používaných technologií – souvislost s nástupem digitálních technologií – interlaced vs. progress video …, metody deinterlace Praktická část – video a foto ukázky [...]
Využití Alfa kanálu v multimediální tvorbě
Zadání projektu Práce se skládá ze dvou částí – teoretická a praktická. Teoretická část – zdokumentování a vysvětlení principu Alfa kanálu, včetně historie, využití, potřebného vybavení. Praktická část – výroba krátkých ukázek využití Alfa kanálu v multimediální tvorbě – od titulků, časomíry, přímého TV přenosu … až po složitější [...]
Realizace youtubového kanálu s kvalitním obsahem
Zadání projektu Tým založí youtubový kanál na zvolené téma a v průběhu roku kamerou natočí a zpracuje minimálně 10 videí o celkové délce alespoň 60 minut. Kanál doplní o informace, anotaci videa, odkazy na zdroje, časové odkazy apod. Vytvoří storyboard, strukturovanou dokumentaci podle normy (citace aj.) v rozsahu [...]