Studentské projekty – Grafika & multimédia2021-03-03T22:07:16+01:00

Problematika interlace a deinterlace v multimediální tvorbě

29 dubna, 2022|Kategorie: Grafika & multimédia, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Práce se skládá ze tří částí – teoretické a dvou praktických.   Teoretická část – zdokumentování a vysvětlení pojmu interlace a deinterlace, včetně historie a používaných technologií – souvislost s nástupem digitálních technologií – interlaced vs. progress video …, metody deinterlace  Praktická část – video a foto ukázky [...]

Využití Alfa kanálu v multimediální tvorbě

29 dubna, 2022|Kategorie: Grafika & multimédia, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Práce se skládá ze dvou částí – teoretická a praktická.   Teoretická část – zdokumentování a vysvětlení principu Alfa kanálu, včetně historie, využití, potřebného vybavení.   Praktická část – výroba krátkých ukázek využití Alfa kanálu v multimediální tvorbě – od titulků, časomíry, přímého TV přenosu … až po složitější [...]

Realizace youtubového kanálu s kvalitním obsahem

4 dubna, 2021|Kategorie: Grafika & multimédia, Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Tým založí youtubový kanál na zvolené téma a v průběhu roku kamerou natočí a zpracuje minimálně 10 videí o celkové délce alespoň 60 minut. Kanál doplní o informace, anotaci videa, odkazy na zdroje, časové odkazy apod. Vytvoří storyboard, strukturovanou dokumentaci podle normy (citace aj.) v rozsahu [...]

Dokumentární film

4 dubna, 2021|Kategorie: Grafika & multimédia, Nezařazené, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Tým připraví, natočí kamerou a zpracuje krátký dokument o celkové délce alespoň 15 minut. Vytvoří storyboard a strukturovanou dokumentaci podle normy (citace aj.) alespoň 25 stránek.  Příprava:   Upřednostníme námět technického charakteru. Dokument o odborné přednášce, setkání, workshopu nebo účast školy na technické soutěži(ích) apod.  Autoři musí [...]

Přejít nahoru