Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň

Úvodní stránka/Studentské projekty/Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň
Partneři – VOŠ a SPŠE Plzeň2021-03-04T12:57:45+01:00

Zabezpečení mikroserveru a jeho služeb

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu V rámci DevOps je možné používat mikroservery a virtuální servery k hostování služeb bežících v kontejnerech, ke kterým se přistupuje z internetu přes VPN. Cílem práce je otestovat a implementovat pravidla pro zabezpečenou práci na lokálním mikroserveru, implementovat automatické použití HTTPS, tokenizace a 2FA pro přístup [...]

Home Assistant jako centrum chytré učebny

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Home Assistent (HASS) je služba, která umožňuje integrovat data z různých zdrojů a vytvořit pro ně dashboardy a automatizace. Lze tak například navázat spuštění multimediální zábavy na zakladě časového a přítomnostního plánu. Cílem práce je zprovoznit tuto službu v Docker na virtualizaci, navázat na ni několik [...]

Automatické nahrávání firmware na ESP

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu V IoT často pracujeme s prototypem. Někdy ale potřebujeme nahrávat nový firmware na zařízení, která nejsou připojená přímo na PC pomocí USB. V tom případě můžeme použít OTA. K tomu je potřeba ale udržovat kód v určité kvalitě a čerstvosti. K tomu zase slouží Git a [...]

Interaktivní digitální dvojče učebny

1 května, 2023|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Technologie digitálního dvojčete se dá použít nejen k pokročilé vizualizaci a analýze dat, ale může pomoci uživateli se lépe orientovat v souvislostech daného prostředí. Cílem práce je vytvořit model učebny a provázat jej s reálnými daty tak, aby byl uživateli nabídnut kontrolní panel, daného prostoru. Dílčí [...]

Rekonstrukce historické události – hra, aplikace

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří virtuální simulaci libovolné historické události – bitva, revoluce, defenestrace, solný pochod, objev … cokoliv. Tvůrci musí získat ověřené a relevantní informace o události a provést její rekonstrukci tak, aby hráč měl možnost událost „reálně“ prožít. Objekty nemusí být reálné – je možné využívat např. [...]

Učební pomůcka – Mendělejevova tabulka prvků

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku Mendělejevovy tabulky prvků. V libovolném 3D editoru studenti vymodelují město, které bude mít při pohledu z ptačí perspektivy tvar a barvy periodické tabulky chemických prvků, každý dům je jeden prvek a čtvrti jsou například netečné [...]

Psychoterapie – léčba fóbie

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Fóbií existují stovky a psychoterapeuti dnes již využívají virtuální realitu při jejich léčbě (např. klaustrofobie, zbavení se trémy atd.). Všechny simulátory mají společného jmenovatele – pomáhají pacientovi postupně svoji fóbii překonat. Tým si vybere libovolnou fóbii a vytvoří aplikaci, která bude kousek po kousku pacienta fóbie [...]

Sledování kryptoměn na Raspberry PI

5 května, 2022|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola - dočasně vyřazené, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Vytvoření sestavy LCD monitoru a Raspberry PI, která bude zobrazovat aktuální kurzy a grafy kryptoměn. Data se budou ukládat do vlastní databáze. Zobrazování kurzů a grafů by mělo být možné ovládat vzdáleně např. pomocí mobilního telefonu. Dále je možné sestavit a vyrobit vlastní „bitcoin ticker“ z IoT [...]

Výukové aktivity v programu Packet Tracer

5 května, 2022|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola - dočasně vyřazené, VOŠ a SPŠE Plzeň|

Zadání projektu Tým vytvoří výukové aktivity v simulačním programu Packer Tracer. Aktivity budou určeny pro kurzy CISCO CCNA 1-3. Každý člen týmu by měl vytvořit cca 10 praktických cvičení. Členové týmu by měli spolupracovat střídavě v roli „lektor“ a „student“ a vzájemně si kontrolovat a hodnotit vytvořené aktivity. [...]

Přejít nahoru