Zadání projektu

Tým vytvoří interaktivní model libovolných exteriérů a interiérů, ve kterých bude mít hráč možnost nalézt nějakou vzácnou historickou relikvii či poklad. Vše může být např. podle vzoru Indiana Jones. Hráč má při spuštění hry informaci, že v dané lokaci se relikvie nalézá. Hráč má k dispozici detektory, sondy apod., pomocí kterých získává postupně informace, které ho posunují vpřed k nálezu. Tyto informace musí být nějakým způsobem šifrované (kryptografie), hráč musí nalézt klíče k rozluštění. Hra obsahuje léčky, překážky, překvapení … Končí nalezením artefaktu. 

Výsledný projekt musí být samostatná aplikace – pro PC, mobilní (dotyková) zařízení, VR 

Oblasti na které je projekt zaměřen

Grafika a multimédia, Vývoj aplikací, Počítačové systémy 

Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci

Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 3

Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 1

Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací/Správa systémů

Autor zadání: Mgr. Zdeněk Wachtl (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)

Toto zadání pro Vás připravila společnost

VOŠ a SPŠE Plzeň

Ukázky realizovaného projektu

Zatím nerealizováno