Zadání projektu
Pomocí aplikace PowerBI proveďte analýzu prodejnosti automobilových značek a predikci prodeje v následujících letech.
- Získání vstupních dat jednotlivých automobilových značek za posledních 20 let.
- Vypracování datového modelu, který přehledně popisuje, která data budou použita a jejich vazby. Model vypracujte ve Visual Paradigm Community Edition.
- Použití modelu v aplikaci PowerBI a vyřešení těchto analytických otázek.
- Prodejnost jednotlivých značek – tržby a počet vozů.
- Průměrná cena vozů jednotlivých značek.
- Poruchovost jednotlivých značek.
- Vytvoření modelu strojového učení pro binární předpověď, aby jste mohli předpovědět nákupní záměr zákazníků na základě sady atributů jejich online reakce.
- Použití modelu strojového učení v aplikaci PowerBI. Vytvoření řídících panelů PowerBI pro web a mobilní telefon.
Oblasti na které je projekt zaměřen
Datová analytika, Programování
Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci
Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 2
Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 2
Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací/Správa systémů
Autor zadání: Mgr. Lenka Zajícová (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)
Ukázky realizovaného projektu
Zatím nerealizováno