Zadání projektu
Vytvořte interaktivní hru typu Únik z místnosti. Aplikace by měla obsahovat několik obrazovek s logickými hádankami, šiframi nebo matematickými hříčkami. Mezi obrazovkami by se mělo dát libovolně procházet včetně návratu. Dále by měl být dostupný hráčův inventář, kam by si mohl schovávat předměty pro další použití, případně kombinací více předmětů vyrobit jiný předmět (např. dřevo + zapalovač=louč).
Povinný obsah projektu:
- Alespoň 5 obrazovek (místností)
- V každé místnosti několik hádanek, nápověd či skládanek
- Hráčův inventář
Oblasti na které je projekt zaměřen
Vývoj softwaru
Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci
Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 3
Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 2
Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací
Autor zadání: Mgr. Alan Koukol (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)
Ukázky realizovaného projektu
Zatím nerealizováno