Webové rozhraní 2.0 – Prestižní intranet
Zadání projektu Webová aplikace jako modul do sítě Školního Prestižního Intranetu, která bude sloužit jako uživatelské rozhraní pro komunikaci s centrálním API Školního Prestižního Intranetu. Současný stav Webová aplikace existuje, je napsaná v PHP, ve frameworku Nette/Latte. Je ale v počátečním stavu a může být plně zaměněna. Zdrojový kód bude poskytnut. [...]
Model základního zapojení
Zadání projektu Pro akci "Nulák" bych potřeboval vytvořit funkční model ve třech provedeních, tento model by měl simulovat jendoduché elektrotechnické zapojení. Model by měl fungovat offline a měl by nahradit stavající zapojení diod s páčkovým přepínačem a baterií. Model by měl moderně prezentovat náš obor Internet věcí, tak [...]
Konsolidace sociálních sítí
Zadání projektu Vytvořit aplikaci, která bude konsolidovat posty ze 2 a více sociálních sítí tak aby vznikl “sloupec” (feed) jednotlivých postů. Cíle projektu: Analýza zadání Návrh vzhledu Zjištění možností API jednotlivých sociálních sítí Vytvoření aplikace pro 2 sociální sítě (pro začátek např. Facebook a Twitter) Řazení (např. podle [...]
Systém pro správu žákovských projektů
Zadání projektu Vytvořte webovou aplikaci pro kompletní management studentských projektů na VOŠ a SPŠE Plzeň s těmito funkčnostmi: Katalog témat pro projekty Autentifikace administrátor přes AD školy Výpis projektů Řazení výpisu projektů Filtrace projektů dle kritérií Detail projektu Online rezervace projektu Autentifikace žáka/studenta, zadavatele, administrátor přes AD školy Rezervace [...]
Rekonstrukce historické události – hra, aplikace
Zadání projektu Tým vytvoří virtuální simulaci libovolné historické události – bitva, revoluce, defenestrace, solný pochod, objev … cokoliv. Tvůrci musí získat ověřené a relevantní informace o události a provést její rekonstrukci tak, aby hráč měl možnost událost „reálně“ prožít. Objekty nemusí být reálné – je možné využívat např. [...]
Učební pomůcka – Mendělejevova tabulka prvků
Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku Mendělejevovy tabulky prvků. V libovolném 3D editoru studenti vymodelují město, které bude mít při pohledu z ptačí perspektivy tvar a barvy periodické tabulky chemických prvků, každý dům je jeden prvek a čtvrti jsou například netečné [...]
Hra mariáš
Zadání projektu Naprogramovat hru mariáš a vytvořit statistiku mezi kartama na ruce a možností výher jednotlivých licitací, vzdáleně se jedná o neúplný problém, související s faktoriálovou složitostí. Dílčí části projektu: Naučit se pravidla hraní mariáše. Určit pravidla a postup týmové spolupráce. (vývoj prostředí / vývoj hracích algoritmů) Stanovit [...]
Prověření, zda sudoku lze řešit pomocí permutací řádků a sloupců základního rozšíření
Zadání projektu Vytvořit vlastní generátor sudoku a řešitele. Prověřit hypotézu, že každé řešení je permutací řádků a sloupců základního uspořádání. Dílčí části projektu: Určit pravidla a postup týmové spolupráce. (generátor/řešitel) Stanovit si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu. Navrhnout vhodné heuristické algoritmy pro generování a [...]
Vytvoření příkladů na řezy s rozšířenou realitou
Zadání projektu Vytvořte sbírku příkladů na řezy krychle, kvádru pro výuku. Sbírku navrhněte jako rozšířenou realitu pro zařízení s Androidem (Windows, iOS). Dílčí části projektu: Určit pravidla a postup týmové spolupráce. Stanovit si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu. Navrhnout vhodné hardwarové řešení. Vybrat [...]



