Zadání projektu

Vytvořit vlastní generátor sudoku a řešitele. Prověřit hypotézu, že každé řešení je permutací řádků a sloupců základního uspořádání.

Dílčí části projektu:

  •      Určit pravidla a postup týmové spolupráce. (generátor/řešitel)
  •      Stanovit si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu.
  •      Navrhnout vhodné heuristické algoritmy pro generování a řešení, prostudovat dostupné zdroje.
  •      Vybrat příslušné softwarové řešení a zvolit vhodná vývojová prostředí.
  •      Realizovat generátor/řešitel.
  •      Vytvořit aplikaci na generování a řešení problému s dokumentací zvolených algoritmů.
  •      Zrealizovat uživatelské rozhraní.
  •      Vybrat/vytvořit uživatelskou aplikaci pro ovládání aplikací.
  •      Prověřit hypotézu o permutacích.

Oblasti na které je projekt zaměřen

Vývoj softwaru, matematika

Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci

Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 2

Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 1

Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací

Autor zadání: Mgr. Jan Plzák (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)

Toto zadání pro Vás připravila společnost

VOŠ a SPŠE Plzeň

Ukázky realizovaného projektu

Zatím nerealizováno