Zadání projektu

Naprogramovat hru mariáš a vytvořit statistiku mezi kartama na ruce a možností výher jednotlivých licitací, vzdáleně se jedná o neúplný problém, související s faktoriálovou složitostí.

Dílčí části projektu:

  • Naučit se pravidla hraní mariáše.
  • Určit pravidla a postup týmové spolupráce. (vývoj prostředí / vývoj hracích algoritmů)
  • Stanovit si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu.
  • Navrhnout vhodné heuristické algoritmy pro hraní a omezit se na maximálně dva, navrhnout prostředí umožňující maximální flexibilitu
  • Vybrat příslušné softwarové řešení a zvolit vhodná vývojová prostředí pro zařízení windows a android.
  • Realizovat aplikaci.
  • Vytvořit aplikaci s dokumentací zvolených algoritmů.
  • Zrealizovat uživatelské rozhraní a algoritmy hraní.
  • Vybrat/vytvořit uživatelskou aplikaci pro ovládání aplikací.
  • Prověřit zda software dokáže hrát dle pravidel sám se sebou.

Oblasti na které je projekt zaměřen

Vývoj softwaru

Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci

Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 2

Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 2

Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací

Autor zadání: Mgr. Jan Plzák (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)

Toto zadání pro Vás připravila společnost

VOŠ a SPŠE Plzeň

Ukázky realizovaného projektu

Zatím nerealizováno