Využití Alfa kanálu v multimediální tvorbě
Zadání projektu Práce se skládá ze dvou částí – teoretická a praktická. Teoretická část – zdokumentování a vysvětlení principu Alfa kanálu, včetně historie, využití, potřebného vybavení. Praktická část – výroba krátkých ukázek využití Alfa kanálu v multimediální tvorbě – od titulků, časomíry, přímého TV přenosu … až po složitější [...]
Žákovské a studentské projekty
Zadání projektu Vytvořit webovou aplikaci , která umožní jednoduchou evidenci projektových témat, přihlášení týmu k tématu, uzavření témat, evidenci termínů odevzdání maturitních projektů a jejich předání k připomínkám vedoucím práce, oponentům. Z aplikace bude možné si zobrazit různé grafické pohledy k aktuálnímu datu – sumarizace projekty-tým, počet týmů na vedoucího práce, počet [...]
Vizualizace a zpracování dat v IOT
Zadání projektu Rozdělte a charakterizujte možné technologie a pro vizualizaci a zpracování dat v IOT. Určete jejich vhodnost. Vybrané prakticky vyzkoušejte v rámci vámi navrženého IOT systému. Dílčí části projektu: Určete pravidla a postup týmové spolupráce. Stanovte si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu. Vyberte vhodné technologie pro vizualizaci a zpracování dat v IOT. Charakterizujte možné technologie pro vizualizaci [...]
Využití Raspberry Pi v IoT
Zadání projektu Představte, charakterizujte a využijte Raspberry Pi v IoT. Dílčí části projektu: Určit pravidla a postup týmové spolupráce. Stanovit si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu. Představit Raspberry Pi. Charakterizovat Raspberry Pi. Porovnat a uvést technickou specifikaci. Představit vhodný SW. Navrhnout a realizovat IoT systém s využitím Raspberry Pi. Využít systém na VOŠ a SPŠE Plzeň. Oblasti na které je [...]
Monitoring množství kapaliny v nádobě
Zadání projektu Vytvořte IOT systém, který bude monitorovat množství kapaliny v nádobě (nádrž, jímka, …). Získané informace vhodně zpracujte a zobrazte. Navrhněte a realizujte vhodné notifikace. Dílčí části projektu: Určete pravidla a postup týmové spolupráce. Stanovte si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu. Navrhněte, jakým způsobem lze množství kapaliny měřit. Zvolte vhodné zařízení pro měření veličin. Vyberte vhodnou řídící IOT platformu. Použijte adekvátní [...]
Kontejnerová technologie Docker
Zadání projektu Zmapujte, představte a využijte kontejnerovou technologii Docker. Aplikujte ji na různých platformách. Využijte ji v rámci IOT. Dílčí části projektu: Určit pravidla a postup týmové spolupráce. Stanovit si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu. Vymezit pojmy týkající se Dockeru Popsat komponenty Dockeru Aplikovat Docker na různých platformách Vytvořit návody pro základní práci s Dockerem Provést testování v rámci IOT [...]
Vytvoření vizualizace vývoje automobilového průmyslu v posledních 20 letech
Zadání projektu Pomocí aplikace PowerBI proveďte analýzu prodejnosti automobilových značek a predikci prodeje v následujících letech. Získání vstupních dat jednotlivých automobilových značek za posledních 20 let. Vypracování datového modelu, který přehledně popisuje, která data budou použita a jejich vazby. Model vypracujte ve Visual Paradigm Community Edition. Použití modelu v aplikaci PowerBI a vyřešení těchto analytických otázek. Prodejnost jednotlivých značek – tržby a počet vozů. Průměrná cena vozů [...]
Vytvoření vizualizace vysokých škol v České republice
Zadání projektu Pomocí aplikace PowerBI proveďte analýzu pravděpodobnosti úspěšného přijetí a absolvování jednotlivých VŠ v České republice. Provést výběr všech vysokých škol v ČR – státní a soukromé. Získání vstupních dat o počtu přihlášených a přijatých studentů v posledních 20 letech. Získání vstupních dat o počtu absolventů ve sledovaném období. Vypracování datového modelu, který přehledně popisuje, která [...]
Fantasy league
Zadání projektu Cílem projektu je vytvořit webové rozhraní nebo aplikaci v Javě s databázovým systémem. Jedná se o simulátor managementu reálného nebo fiktivního týmu nějakého kolektivního sportu. Na začátku sezóny probíhá vstupní draft, kde si uživatelé vybírají z dostupných hráčů, jejichž cena závisí na atributech. Uživatel má omezený budget. Následují jednotlivá kole, kdy uživatel může [...]