Studentské projekty – Vývoj aplikací

Úvodní stránka/Studentské projekty/Studentské projekty – Vývoj aplikací
Studentské projekty – Vývoj aplikací2021-03-03T22:04:09+01:00

Tachometr

13 dubna, 2022|Kategorie: Marbes, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Úkolem je návrh a vývoj mobilní aplikace, která bude sloužit k efektivnímu, poloautomatickému vyplnění záznamu o tankování do knihy jízd. Takový záznam vyžaduje doplnění data tankování, stavu tachometru vozidla a místo tankování. Jediným vstupem od uživatele bude fotografie palubní desky. Aplikace pak uchová aktuální datum, provede [...]

Vektorový editor

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Pomocí programovacího jazyka Java vytvořte grafický vektorový editor.  Editor umožní vykreslení základních tvarů (elipsa, kruh, obdélník, čtverec, čára, lomená čára, trojúhelník, případně další). Každý tvar bude možné vytvořit, editovat a smazat. Úpravou tvaru je myšlena změna typu a barvy čáry, změna výplně, změna velikosti a umístění.  [...]

Příklady algoritmů pro práci s daty.

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte desktopovou a webovou aplikaci demonstrující na praktických příkladech algoritmy určené ke zpracování dat. V práci se též zaměřte na příklady využití rekurzivních algoritmů.   Součástí práce bude:   Práce se sekvenčními soubory  Výběr prvku posloupnosti dat  Třídění  slučováním  Binární stromy  Význam třídění dat, základní způsoby třídění dat  Další příklady algoritmů s [...]

Výpočet hodnoty funkce.

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte desktopovou a webovou aplikaci umožňující výpočet interpolace funkce zadané pouze nemnoha uzlovými body. Typickým příkladem je funkce 𝑓 zadaná tabulkou, ať již tato tabulka vznikla jako výsledek nějakého měřenı́, či zda jde o tabulku hodnot některé standardní funkce získanou matematickými výpočty. Součástí práce bude:  Význam výpočtu interpolačního mnohočlenu  Definice interpolačního [...]

Program na výpočet obsahu ploch pomocí integrálů.

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte desktopovou a webovou aplikaci umožňující výpočet obsahu ploch pomocí integrálů, práci s maticemi a determinanty.   Součástí práce bude:   Význam integrálního počtu.  Metoda horních a dolních součtů obsahů obdélníků.  Další metody výpočtu integrálů.  Použití integrálního počtu v praxi.  Výpočet hodnoty matice  Výpočet determinantů  Použití matic a determinantů při řešení [...]

Vývojové diagramy

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte aplikaci, pomocí které lze navrhovat vývojové diagramy (inspirace například https://app.diagrams.net).  Povinný obsah projektu:  Interaktivní plocha pro tvorbu diagramů.  Nabídka různých prvků (input, output, různé cykly, větvení, operace, …)  Inteligentní vedení spojnic  Možnost ukládání a nahrávání projektů  Oblasti na které je projekt zaměřen Vývoj softwaru [...]

Interaktivní plán školy

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte aplikaci, která zobrazuje interaktivní plán školy. Aplikace bude pracovat s veřejně dostupnými informacemi (rozvrh třídy, místnosti, učitele, suplování). Aplikace bude umět najít nejbližší volnou místnost pro výuku a také bude uživatele navigovat k vybranému cíli (kabinet, třída, kancelář).  Povinný obsah projektu:  Vhodné zobrazení jednotlivých pavilonů a pater.  [...]

Sledování procesů

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte aplikaci a databázi, která umožňuje zadávání procesů a úkolů pro jednotlivce i týmy. Uživatelé mohou mít různé role (admin, zadavatel, řešitel, …). Úkol či proces se může skládat z více podúkolů či podprocesů, jejichž realizaci mohou mít na starosti různí uživatelé či týmy. Uživatelé mohou být členy různých týmů [...]

Úniková hra

4 dubna, 2021|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte interaktivní hru typu Únik z místnosti. Aplikace by měla obsahovat několik obrazovek s logickými hádankami, šiframi nebo matematickými hříčkami. Mezi obrazovkami by se mělo dát libovolně procházet včetně návratu. Dále by měl být dostupný hráčův inventář, kam by si mohl schovávat předměty pro další použití, případně kombinací více předmětů vyrobit [...]

Přejít nahoru