Studentské projekty – Vývoj aplikací

Úvodní stránka/Studentské projekty/Studentské projekty – Vývoj aplikací
Studentské projekty – Vývoj aplikací2021-03-03T22:04:09+01:00

Inventář hardwaru

5 května, 2024|Kategorie: Partneři prospěšná škola, PeoplePath s.r.o, Prospěšná škola, Vývoj aplikací, Webové aplikace|

Zadání projektu V práci by se nám hodil inventář hardwaru. Každý uživatel má přehled o tom, jaké PC, SSD, monitory, dokovací stanici má k dispozici. Administrátor má přístup k HW všech zaměstnanců a může ho editovat. Každy HW může mít stavy nový, používaný, volný, k prodeji, prodaný, vyhozený. [...]

Blikačky

5 května, 2024|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Pro akci "Nulák" bych potřeboval vytvořit funkční bezdrátový kufr, který bude obasahovat sedmi segmentový displej a tři tlačítka, případně aplikaci do telefonu,která bude zobrazovat výsledky. Kufr by měl být funkční offline. Kufr by měl být napájený pomocí nabíjecích bat Oblasti na které je projekt zaměřen [...]

Model základního zapojení

5 května, 2024|Kategorie: Internet věcí, Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Pro akci "Nulák" bych potřeboval vytvořit funkční model ve třech provedeních, tento model by měl simulovat jendoduché elektrotechnické zapojení. Model by měl fungovat offline a měl by nahradit stavající zapojení diod s páčkovým přepínačem a baterií. Model by měl moderně prezentovat náš obor Internet věcí, tak [...]

Klient MS Teams pro Linux

5 května, 2024|Kategorie: Partneři prospěšná škola, PeoplePath s.r.o, Prospěšná škola, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořit klienta MS Teams pro Linux. Jednoduchý klient na způsob dřívějšího skype, tj. možnost chat, hovor, videohovor, případně odeslání souboru. Cíle projektu: Analýza zadání Návrh vzhledu Zjištění možností API pro MS Teams Vytvoření aplikace Otestování Vytvoření instalačního balíčku pro vybranou distribuci Vytvoření repositáře Oblasti na [...]

Konsolidace sociálních sítí

2 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, PeoplePath s.r.o, Prospěšná škola, Vývoj aplikací, Webové aplikace|

Zadání projektu Vytvořit aplikaci, která bude konsolidovat posty ze 2 a více sociálních sítí tak aby vznikl “sloupec” (feed) jednotlivých postů. Cíle projektu: Analýza zadání Návrh vzhledu Zjištění možností API jednotlivých sociálních sítí Vytvoření aplikace pro 2 sociální sítě (pro začátek např. Facebook a Twitter) Řazení (např. podle [...]

Systém pro správu žákovských projektů

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Vytvořte webovou aplikaci pro kompletní management studentských projektů na VOŠ a SPŠE Plzeň s těmito funkčnostmi: Katalog témat pro projekty Autentifikace administrátor přes AD školy Výpis projektů Řazení výpisu projektů Filtrace projektů dle kritérií Detail projektu Online rezervace projektu Autentifikace žáka/studenta, zadavatele, administrátor přes AD školy Rezervace [...]

Rekonstrukce historické události – hra, aplikace

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří virtuální simulaci libovolné historické události – bitva, revoluce, defenestrace, solný pochod, objev … cokoliv. Tvůrci musí získat ověřené a relevantní informace o události a provést její rekonstrukci tak, aby hráč měl možnost událost „reálně“ prožít. Objekty nemusí být reálné – je možné využívat např. [...]

Učební pomůcka – Mendělejevova tabulka prvků

1 května, 2023|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, Virtuální realita, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku Mendělejevovy tabulky prvků. V libovolném 3D editoru studenti vymodelují město, které bude mít při pohledu z ptačí perspektivy tvar a barvy periodické tabulky chemických prvků, každý dům je jeden prvek a čtvrti jsou například netečné [...]

Hra mariáš

2 května, 2022|Kategorie: Partneři prospěšná škola, Prospěšná škola, VOŠ a SPŠE Plzeň, Vývoj aplikací|

Zadání projektu Naprogramovat hru mariáš a vytvořit statistiku mezi kartama na ruce a možností výher jednotlivých licitací, vzdáleně se jedná o neúplný problém, související s faktoriálovou složitostí. Dílčí části projektu: Naučit se pravidla hraní mariáše. Určit pravidla a postup týmové spolupráce. (vývoj prostředí / vývoj hracích algoritmů) Stanovit [...]

Přejít nahoru