Na ryby s Marbesem
Zadání projektu Projekt Na ryby s Marbesem se zabývá problematikou phishingu jakožto jedné z nejrozšířenějších forem kybernetických útoků. Jeho cílem je shrnout základní typy phishingových technik, jejich fungování a dopady na organizace. Na základě této analýzy projekt dále hodnotí dostupné nástroje pro simulaci phishingových kampaní, které slouží k [...]
Velký bratr v Marbesu
Zadání projektu Projekt Velký bratr v Marbesu se zaměřuje na návrh a implementaci systému pro automatizované rozpoznávání osob z kamerového záznamu. Cílem je vyvinout řešení, které dokáže identifikovat osoby pohybující se v monitorovaném prostoru a porovnat jejich podobu s databází privilegovaných uživatelů. Rozpoznávání bude realizováno s využitím lokálně [...]
Hra Národní bohatství
Zadání projektu Pro hru Národní bohatství již existuje software, ale je zastaralý. Jedná se o vytvoření nového software pro hraní hry. Projekt umožňuje velkou kreativitu řešitele jak v oblasti výběru programovacího jazyka, tak v oblasti instrukcí programu, plus v oblasti grafiky (vizuální podoba hry pro hráče). Oblasti [...]
Klient MS Teams pro Linux
Zadání projektu Vytvořit klienta MS Teams pro Linux. Jednoduchý klient na způsob dřívějšího skype, tj. možnost chat, hovor, videohovor, případně odeslání souboru. • Analýza zadání • Návrh vzhledu • Zjištění možností API pro MS Teams • Vytvoření aplikace • Otestování • Vytvoření instalačního balíčku pro vybranou distribuci • [...]
Inventář hardwaru
Zadání projektu V práci by se nám hodil inventář hardwaru. Každý uživatel má přehled o tom, jaké PC, SSD, monitory, dokovací stanici má k dispozici. Administrátor má přístup k HW všech zaměstnanců a může ho editovat. Každy HW může mít stavy nový, používaný, volný, k prodeji, prodaný, vyhozený. [...]
Evidence klientů a schůzek ŠPP
Zadání projektu Vytvořit evidenci klientů: databázi, formuláře pro zadávání / změny dat klientů ŠPP, ukládání dokumentace (schůzky, zápisy, komentáře apod), standardizované výstupní statistiky, možnost tvorby vlastní statistiky, vizualizace a export ve vybraném formátu, případně evidence schůzek a rezervace místností ŠPP, Administrace přístupů a přístupových práv. Vytvoření uživatelské dokumentace. [...]
Počítání gymnastických závodů
Zadání projektu V krajské gymnastické soutěži jsou celkem 4 disciplíny, které soutěžící plní a z nichž se počítá výsledek. Každou disciplínu rozhodčí zapisují na papír, následně předávají hlavnímu rozhodčímu, které výsledky sčítá. Cílem je vytvořit registrační portál s možností úpravy profilu, ve kterém se budou moci zadávat výsledky [...]
Jednotný grafický „logomanuál“
Zadání projektu Návrh a sjednocení grafického manuálu resp. stylů všech školních webových aplikací. V rámci projektu bude navržen základní vzhled a šablony, generování bude pomocí SASS. Oblasti na které je projekt zaměřen Vývoj softwaru Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako [...]
Validátor testů z programování
Zadání projektu Cílem je vytvoření aplikace, která bude schopna dle zadaných parametrů kontrolovat řešení testů z programování. Parametry mohou být "soubor obsahuje import/funkci s názvem [...]", "volání funkce 'prvočíslo' se vstupy [2, 3, 4, 5] vrací hodnoty [TTFT]". Dalším bodem je kontrola podobnosti více řešení. Cílovým jazykem testů [...]