Zadání projektu
Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku anatomie lidského těla.
V libovolném 3D editoru studenti detailně vymodelují „vnitřek“ lidského těla (vzorem může být např. muzeum Corpus v Holandsku).
Hráč bude mít možnost projít se lidským tělem – cévami, tepnami, nervovou soustavou, plícemi, trávicím traktem, mozkem atd. Při své cestě by měl plnit nějaké jednoduché úlohy.
Výsledný projekt musí být samostatná aplikace – pro PC nebo mobilní (dotyková) zařízení nebo virtuální realitu
Oblasti na které je projekt zaměřen
Vývoj webové aplikace, Vývoj softwaru, Grafika a multimédia
Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci
Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 3
Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 1
Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací/Správa systémů
Autor zadání: Zdeněk Wachtl
Ukázky realizovaného projektu
Zatím nerealizováno