Zadání projektu

Tým vytvoří aplikaci – hru, která bude sloužit jako učební pomůcka pro výuku anatomie lidského těla.

V libovolném 3D editoru studenti detailně vymodelují „vnitřek“ lidského těla (vzorem může být např. muzeum Corpus v Holandsku).

Hráč bude mít možnost projít se lidským tělem – cévami, tepnami, nervovou soustavou, plícemi, trávicím traktem, mozkem atd. Při své cestě by měl plnit nějaké jednoduché úlohy.

Výsledný projekt musí být samostatná aplikace – pro PC nebo mobilní (dotyková) zařízení nebo virtuální realitu

Oblasti na které je projekt zaměřen

Vývoj webové aplikace, Vývoj softwaru, Grafika a multimédia

Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci

Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 3

Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 1

Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací/Správa systémů

Autor zadání: Zdeněk Wachtl

Toto zadání pro Vás připravila společnost

VOŠ a SPŠE Plzeň

Ukázky realizovaného projektu

Zatím nerealizováno