Zadání projektu

Cílem projektu je vytvořit webové rozhraní nebo aplikaci v Javě s databázovým systémem. Jedná se o simulátor managementu reálného nebo fiktivního týmu nějakého kolektivního sportu. Na začátku sezóny probíhá vstupní draft, kde si uživatelé vybírají z dostupných hráčů, jejichž cena závisí na atributech. Uživatel má omezený budget. Následují jednotlivá kole, kdy uživatel může do uzávěrky měnit sestavu, taktiku i trejdovat své hráče. Po uzávěrce kole proběhne simulace s částečným prvkem náhody. 

  1. Vytvořit komplexní webové rozhraní nebo aplikaci v jazyce Java s: 
    • Registrací a přihlašováním uživatelů. 
    • Databázi týmů a hráčů včetně atributů a statistik. 
    • Vstupní draft. 
    • Uživatelský management týmů včetně trade systému. 
    • Po deadline každého kola následuje zrychlená simulace jednotlivých zápasů s možností omezeného počtu zásahů managera (uživatele), např. střídání, změna taktiky, … 
  2. Celý projekt bude realizován pomocí technologií MySQL nebo MSSQL a prostředků webového vývoje či Javy. 

Oblasti na které je projekt zaměřen

Datová analytika, Programování, Webové aplikace

Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci

Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 4

Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 2

Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací/Správa systémů

Autor zadání: Mgr. Alan Koukol (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)

Toto zadání pro Vás připravila společnost

VOŠ a SPŠE Plzeň

Ukázky realizovaného projektu

Zatím nerealizováno