Zadání projektu
Cílem projektu je vytvořit webové rozhraní nebo aplikaci v Javě s databázovým systémem. Jedná se o simulátor managementu reálného nebo fiktivního týmu nějakého kolektivního sportu. Na začátku sezóny probíhá vstupní draft, kde si uživatelé vybírají z dostupných hráčů, jejichž cena závisí na atributech. Uživatel má omezený budget. Následují jednotlivá kole, kdy uživatel může do uzávěrky měnit sestavu, taktiku i trejdovat své hráče. Po uzávěrce kole proběhne simulace s částečným prvkem náhody.
- Vytvořit komplexní webové rozhraní nebo aplikaci v jazyce Java s:
- Registrací a přihlašováním uživatelů.
- Databázi týmů a hráčů včetně atributů a statistik.
- Vstupní draft.
- Uživatelský management týmů včetně trade systému.
- Po deadline každého kola následuje zrychlená simulace jednotlivých zápasů s možností omezeného počtu zásahů managera (uživatele), např. střídání, změna taktiky, …
- Celý projekt bude realizován pomocí technologií MySQL nebo MSSQL a prostředků webového vývoje či Javy.
Oblasti na které je projekt zaměřen
Datová analytika, Programování, Webové aplikace
Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci
Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 4
Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 2
Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací/Správa systémů
Autor zadání: Mgr. Alan Koukol (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)
Ukázky realizovaného projektu
Zatím nerealizováno