Zadání projektu
Vytvořit vlastní generátor sudoku a řešitele. Prověřit hypotézu, že každé řešení je permutací řádků a sloupců základního uspořádání.
Dílčí části projektu:
- Určit pravidla a postup týmové spolupráce. (generátor/řešitel)
- Stanovit si časový plán vypracování jednotlivých částí projektu.
- Navrhnout vhodné heuristické algoritmy pro generování a řešení, prostudovat dostupné zdroje.
- Vybrat příslušné softwarové řešení a zvolit vhodná vývojová prostředí.
- Realizovat generátor/řešitel.
- Vytvořit aplikaci na generování a řešení problému s dokumentací zvolených algoritmů.
- Zrealizovat uživatelské rozhraní.
- Vybrat/vytvořit uživatelskou aplikaci pro ovládání aplikací.
- Prověřit hypotézu o permutacích.
Oblasti na které je projekt zaměřen
Vývoj softwaru, matematika
Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci
Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 2
Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 1
Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací
Autor zadání: Mgr. Jan Plzák (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)
Ukázky realizovaného projektu
Zatím nerealizováno