Zadání projektu

Cílem projektu je vytvořit web fiktivní sázkové kanceláře. Uživatelé používají kredity místo peněz a mohou sázet na jednotlivé zápasy či kombinace. Kurz by se měl průběžně měnit v závislosti na objemu vsazených kreditů. Po zadání výsledků se provede vyhodnocení sázek a připsání výher na konta uživatelů. 

  1. Vytvořit webové rozhraní fiktivní sázkové kanceláře. 
  2. Vytvořit databázi uživatelů, lig, týmů. 
  3. Vytvořit systém sázkových nabídek pro jednotlivé zápasy. Je možné sázet na: 
    • Výhru/prohru/remízu. 
    • Počet gólů. 
    • Přesný výsledek. 
  4. Kurzy se mění podle objemu vsazených kreditů. 
  5. Vytvořit vyhodnocovací systém na základě vložených výsledků zápasů.
  6. Celý projekt bude realizován pomocí technologií MySQL nebo MSSQL a prostředků webového vývoje 

Oblasti na které je projekt zaměřen

Datová analytika, Programování, Webové aplikace

Informace pro maturanty, kteří budou projekt řešit jako maturitní práci

Maximální počet žáků v týmu, který bude projekt realizovat: 4

Maximální počet týmů, které mohou projekt realizovat: 2

Téma si mohou vybrat žáci se zaměřením: Vývoj aplikací/Správa systémů

Autor zadání: Mgr. Alan Koukol (autor nemusí být zároveň vedoucí práce)

Toto zadání pro Vás připravila společnost

VOŠ a SPŠE Plzeň

Ukázky realizovaného projektu

Zatím nerealizováno